تجهیزات تبلیغاتی شامل بخش‌های متنوعی هستند که نوع و کاربردشان مشخص است. همانطور که در مقالات قبل‌تر اشاره شد لوگو پروژکتور ها یک سیستم تبلیغات نوری هستند و از سه بخش اصلی منبع‌ نور، متمرکزکننده نور و گوبو (مانع نوری) که در یک راستا قرار دارند تشکیل شده‌اند. نتیجه این قرارگیری ایجاد یک تصویر است و به محلی که تصویر به نمایش درمی‌آید (روی زمین، دیوار و …) پرده نمایش می‌گویند.   

اجزای-گوبو-پروژکتور

منبع نور می‌تواند شامل لامپ LED و یا هر چیز دیگری که عامل اصلی ایجاد نور است، باشد که با توجه به پیشرفت تکنولوژی در نمونه‌های امروزی و مدرن LED ها جایگزین تمام موارد قدیمی (انواع لامپ) شده‌اند. کارخانه‌های زیادی در سرتاسر دنیا تولید کننده LED هستند اما عواملی که LED ها را از هم مجزا می‌کند تکنولوژی ساخت، شار نور خروجی و قابلیت تمرکز نور خروجی می‌باشد بطور مثال ساخت یک مدل LED با پارامتراهای کاملا یکسان در دو کارخانه مجزا خروجی و کیفیت متفاوتی دارد.
در گوبو پروژکتور ها و لوگو پروژکتور ها لنزها یا همان عدسی‌ها وظیفه متمرکز کردن نور تابیده شده از منبع نور را به عهده دارند در انتخاب لنزها شدت پراکندگی، قدرت متمرکز کردن نور و کیفیت فوکوس تصویر نهایی از عواملی هستند که نیاز به محاسبات دقیق دارند. گوبو یا همان مانع نور در انواع مختلف شیشه‌ای، فلزی و طلقی در اندازه‌های مختلف ساخته می‌شود و هرکدام مزایا و معایب خود را دارند که در مقاله‌های بعدی حتما مورد بررسی قرار خواهند گرفت. انتخاب نوع گوبو رابطه مستقیمی با توان LED  به‌کار رفته در منبع نور دارد. همچنین برای بهره‌وری از بالاترین کیفیت کل سیستم معمولا گوبو پروژکتور ها و لوگو پروژکتور ها با فن و یا خنک کننده‌های فلزی (Heat sink)، حرارت تولید شده را دفع می‌کنند. جهت استفاده از یک گوبو پروژکتور و  یا یک لوگو پروژکتور بهینه و کارآمد تمامی موارد ذکر شده ارتباط مستقیمی باهم خواهند داشت به صورتی که  قوت و ضعف در هر قسمتی در تصویر نهایی ایجاد شده تاثیر مستقیم خواهد داشت.

برای شناخت بیشتر در این مورد و فعالیت‌های مرتبط ما در این زمینه، می‌توانید به صفحات زیر مراجعه نمایید: