رنگ‌ها

انتخاب رنگ مناسب و در نظر گرفتن روانشناسی رنگ در طراحی لوگو و سایر طراحی‌های برند در کمپین بازاریابی بسیار مهم است. نظرسنجی‌ها نشان داده است مخاطبان مختلف، رنگ‌های مختلفی را ترجیح می‌دهند بنابراین انتخاب رنگ رابطه‌ی مستقیمی با مخاطبان هدف دارد. پیش از انتخاب رنگ برای کمپین بازاریابی مخاطبان هدف، نوع محتوایی که به اشتراک می‌گذارید و سایر عوامل را در نظر بگیرید تا بتوانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید و تأثیر بهتری روی آن‌ها بگذارید. رنگ‌ها با مشتری‌ها ارتباط برقرار می‌کنند بنابراین هرقدر انتخاب رنگ محتوای بصری با دقت بیشتری انجام شود، تأثیر بهتری روی مخاطب می‌گذارد. انتخاب رنگ بستگی به تصویری دارد که می‌خواهید از برندتان در ذهن مخاطب ماندگار شود. به یاد داشته باشید که محتوا نیز اهمیت دارد، گاهی اوقات رنگ هر بخش از محتوا بر اساس مخاطبانی که هدف قرار می‌دهد تعیین می‌شود یا به پلتفرمی بستگی دارد که محتوا در آن به اشتراک گذاشته می‌شود. بهترین رنگ‌ها، رنگ‌هایی هستند که خوانایی محتوا را تضمین کنند. رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید باید تفاوت نسبی با یکدیگر داشته باشند. به‌عنوان مثال استفاده از دو رنگ سفید و خاکستری روشن در کنار هم مناسب نیست و خوانایی متن را پایین می‌آورد. از طرف دیگری از رنگ‌هایی با تضاد بالا مانند آبی و نارنجی نیز نباید در کنار هم استفاده کرد.

 

رنگ‌های اصلی

رنگ های بنیادین یا رنگ های اصلی در نور سه رنگی هستند که همه رنگ‌ها را با ترکیب آن‌ها می‌توان بدست آورد. رنگ های اصلی شامل قرمز، سبز و آبی میباشد. در این بخش و با توجه به رنگ های معرفی شده میتوانید از رنگ های اصلی در طرح خود استفاده نمایید. همچنین در صورت انتخاب چند رنگ میتوانید از مشاوره کارشناسان ما در زمینه انتخاب خود آگاه شوید. توجه داشته باشید همواره استفاده از رنگ های تیره در طرح و نقش ، میتواند در شدت نور نهایی پروژکتور تاثیر گذار باشد از این رو در انتخاب خود دقت لازم را بفرمایید.

رنگ‌های خاص

رنگ‌ های خاص رنگ‌ هایی هستند که از ترکیب دو یا چند رنگ اصلی بوجود می‌آیند. کارشناسان ما همواره با در نظر گرفتن طرح و نظر شما رنگ های خاص را به شما معرفی خواهند کرد تا امکان انتخاب های بیشتری را برای مخاطبان و مشتریان فراهم کرده‌ باشند. همچنین با توجه به تنوع بالای کالیته های رنگی در صورت لزوم میتوانید با معرفی مشخصات رنگ پیشنهادی خود از مشاوره کارشناسان ما در این زمینه کمک بگیرید. در این بخش میتوانید رنگ های خاص خود را انتخاب نمایید.