هر سیستم تبلیغاتی مزایای خاص خود را دارد. از این رو گوبو پروژکتورها و لوگو پروژکتورها هم از این قضیه مستثنی نیستند. هدف از تبلیغ یک محصول و یا یک برند در معرض دید قرار گرفتن است و تجربه ثابت کرده تبلیغاتی که بیشتر در معرض دید هستند بیشتر در ذهن‌ها ماندگار می‌شوند. در این مقاله به تجزیه تحلیل برخی از این موارد می‌پردازیم.

برتری های گوبو پروژکتور در تبلیغات

گوبو پروژکتورها و لوگو پروژکتورها از آن دسته از تبلیغات نوری هستند که حس بینایی، بیننده را درگیر می‌کنند. گوبو پروژکتورها و لوگو پروژکتورها برخلاف مابقی تبلیغات نوری که نیاز به نور جداگانه برای تامین دید تصاویر در تاریکی دارند خودشان عامل اصلی ایجاد نور و تصویر هستند. تبلیغات نوری اکثرا باید دارای نور کنترل شده‌ای باشند (بطور مثال در تابلوهای LED) تا باعث خستگی چشم مخاطبی که تصویر را مشاهده می‌کند نشوند در صورتیکه در گوبو پروژکتورها و لوگو پروژکتورها هر مقدار که نور ساطع شده در محل مورد نظر بیشتر باشد، علاوه بر اینکه باعث جذب نگاه بیننده می‌شوند تصویر واقعی‌تر و با کیفیت‌تری را نیز به نمایش در می‌آورند و این حاصل بازتاب نور خواهد بود. لازم به ذکر است در کلیه تابلو های شهری و تابلوهای LED چشم ما منبع نور را خواهد دید اما در گوبو پروژکتور چشم ما تنها بازتاب نور برخورد شده را مشاهده خواهد کرد.
گوبو پروژکتورها و لوگو پروژکتورها با منطبق شدن در محیط و تنوع استفاده در مکان‌های مختلف اعم از رستوران‌ها، کافه‌ها، کافی‌شاپ‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز خرید و … در فضاسازی، راهنمایی و زیبایی کمک بسیار زیادی خواهند کرد همچنین برای استفاده از گوبو پروژکتورها و لوگو پروژکتورها نیازی به اشغال فیزیکی فضای مورد نظر نیست،‌ به نمایش در‌آمدن در هر نقطه و محلی نکته‌ای است که گوبو پروژکتور و لوگو پروژکتورها را از مابقی تبلیغات نوری متمایز می‌کند. حمل آسان و نصب ساده و سریع از دیگر مزیت‌های گوبو پروژکتور ها و لوگو پروژکتور هاست. در نظر داشته باشد استفاده از تبلیغات جدید و مدرن باعث جذب مخاطب شده و تنوع در تبلیغات همواره نشانه حرکت رو به جلوی یک سیستم کارآمد می‌باشد.

صفحات زیر می‌تواند شما را در آشنایی با فعالیت‌های ما در این زمینه و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر یاری نماید: