هر تکنیک تبلیغاتی در موارد خاص و تعریف شده مورد استفاده قرار می‌گیرد همچنین دستگاه‌های تبلیغاتی با توجه به نوع کاربردشان در محل‌های خاص نصب و مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه به محل‌هایی که لوگو پروژکتورها بیشتر جلب توجه می‌کنند اشاره می‌کنیم.

در کجا از لوگو پروژکتور ها استفاده کنیم؟

مطمعنا کاربرد تبلیغات تلویزیونی که جزو تبلیغات نوری می‌باشد نمی‌تواند با کاربرد بیلبوردها و یا کاربرد لوگو پروژکتور ها یکسان باشد. بعنوان مثال پخش یک تیزر تلویزیونی نمی‌تواند در بیلبورد قرار گرفته در حاشیه یک بزرگراه تاثیر‌گذار باشد بنابراین مهمترین اصل در تبلیغات، اثربخشی می‌باشد. اثربخشی در محل‌هایی که تمرکز کمتر است و معمولا زمان استراحت افراد می‌باشد و یا در شهرهای بزرگ در پشت چراغ قرمزها و یا ترافیک می‌تواند نمود بیشتری پیدا کند. طبعا بیشترین توجه برای لوگو پروژکتور ها در محل‌های کم‌ نور اتفاق می‌افتد بعنوان مثال در سالن‌های سینما، کافه‌ها، لابی ساختمان‌ها و یا جاهایی که نورپردازی نیاز دارند اثر بخشی لوگو پروژکتور ها بیش‌تر است. در کافه هایی که تقریبا نور کمتری دارند و یا در رستوران‌ هایی که بیشترین تمرکز نور روی میزهاست و در کنار میزها نور کمتری استفاده می‌شود لوگو پروژکتور ها اثربخشی بیشتری دارند همچنین درمراکز خرید و پاساژ ها بهترین محل قرار گیری لوگو پروژکتورها در مسیر دید مشتری و جایی است که نگاه مشتری را به خود جلب کند. برای بیلبوردهای تبلیغاتی، لوگو پروژکتورها یک انتخاب عالی هستند در بیلبوردها علاوه بر تبلیغ موردنظر می‌توان از طیف ‌های رنگی مختلف برای نورپردازی استفاده کرد. در بناهای شناخته شده و مورد توجه می‌توان از لوگو پروژکتور ها بعنوان تبلیغات، ایجاد نوشته و یا نورپردازی استفاده کرد.

برای شناخت بیشتر در این مورد و فعالیت‌های مرتبط ما در این زمینه، می‌توانید به صفحات زیر مراجعه نمایید: