لوگو پروژکتور ها یک سیستم خاص و مدرن در تبلیغات نوری هستند و طبعا هر سیستمی امکانات و محدودیت‌های خودش را دارد. برای استفاده بهینه از هر دستگاه یا سیستمی کافی است که به نقاط ضعف و قوت آن دستگاه آشنایی کامل داشته باشید.

طرح خود را چگونه برای لوگو پروژکتور بهینه نماییم

در لوگو پروژکتور ها مهم ترین نکته طراحی لوگو است برای طراحی لوگو باید به شرایط محیطی از نظر نور، رنگ بندی نور، حجم نور، تغیرات محیطی نور و تمرکز نور توجه کامل شود. تندی رنگ و جلب نظر کردن باید در حد معقول و متعادل باشد همیشه استفاده از رنگ های تند با حجم بالای نور نمی‌تواند تاثیرگذار و جذاب باشد. در رنگ بندی طرح باید نور محیط و رنگ لوگو مشخص باشد برای مثال لوگوی به نمایش در آمده در یک تلویزیون LED  تفاوت های زیادی با نمایش  همان لوگو در تابلوی LED را دارد. برای تبلیغ در هر سیستمی می‌توانید از مشاوران حرفه‌ای بهره بگیرید. نکته قابل توجه دیگر محلی است که تصویر در آنجا به نمایش درمی‌آ‌ید در این بخش به روشن و یا تیره بودن محل نمایش و سطح آن که ترجیحا صاف و تمیز باشد یا دارای خلل و فرج نباشد، باید توجه کنید. شکل کلی هندسی طرح و اینکه به شکل یک خط، نوشته، مستطیل، مربع، دایره و … باشد باید از ابتدا مشخص شود  تا بتوان از حداکثر ظرفیت نمایشی آن استفاده نمود. زاویه دیدی که برای به نمایش در آوردن لوگو خود دارید حائز اهمیت است با توجه به اینکه لوگو پروژکتور ها قابلیت به نمایش درآمدن در هر سطحی و زاویه‌ای را دارند باید محلی انتخاب شود که بیشتر در معرض دید باشد بعنوان مثال در یک مرکز خرید لوگویی که بر روی دیوار به نمایش در آمده است مخاطبان بیشتری نسبت به لوگویی که بر روی زمین به نمایش درآمده است دارد. در لوگو پروژکتورها الگوی حرکتی باید مدنظر باشد در بعضی از موارد شاید نیاز باشد طرحی که با چرخش بیشتر جلب توجه می‌کند یکسری از پارامترهای نور و رنگ آن بیشتر و یا کمتر شود. با بهینه سازی تنظیمات گوبو و لوگو پروژکتور می‌توانید همواره بهترین بهره‌وری را از دستگاه و تبلیغ خود داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر در این مورد و موراد مرتبط، میتوانید به صفحات زیر مراجعه نمایید: