گوبو پروژکتور یا لوگو پروژکتور یک دستگاه با خروجی نور دلخواه می‌باشد که در زمینه‌های مختلف کاربردهای متعدد و متنوعی دارد. استفاده از لوگو پروژکتور ها بدون در نظر گرفتن هرگونه محدودیتی در شرایط مناسب نوری نکته‌ایست که این دستگاه را از سایر موارد تبلیغاتی متمایز می‌کند. در زیر به برخی از کاربردهای لوگو پروژکتور در محل‌های مختلف اشاره شده است:

گوبو-کافی-شاپ
گوبو-خوش-آمد-گویی
  • استفاده از لوگو پروژکتور ها در تبلیغات: همواره در معرض دیدبودن مهمترین بخش از یک تبلیغ هدفمند است. برای تبلیغات در پاساژها،‌ معابر، مراکز خرید، مراکز تفریحی و …. هر جایی که امکان نصب آن فراهم باشد لوگو پروژکتور و گوبو پروژکتور یک انتخاب عالی است.
  • استفاده لوگو پروژکتورها برای راهنمایی افراد: استفاده از لوگو پروژکتور و گوبو پروژکتور ها برای هدایت و راهنمایی در مکان‌هایی که نور کمی دارند مثل سینماها، سالن‌های کنفرانس و معابر شهری کمک بزرگی به مراجعه کنندگان خواهد کرد. استفاده از لوگو پروژکتور ها در بیمارستان‌ها، هتل‌ها، فضاهای تجاری و اداری و فروشگاه‌های بزرگ که از علائم گوناگون استفاده می‌کنند در جذب مراجعه کننده یک راهکار و ایده جدید خواهد بود.
  • استفاده برای تزئین و سرگرمی: استفاده از گوبو پروژکتور ها در رستوران‌ها، کافه‌ها، کافی‌شاپ‌ها و فست فودها و …… شکل زیبا و گیرایی خاصی به محیط خواهد داد. همچنین در سالن‌های بازی، شهربازی‌ها، مهدکودک‌ها و حتی در منازل می‌تواند جنبه سرگرمی داشته باشد.
  •  کاربرد در مراسم‌های مختلف: استفاده از لوگو پروژکتور ها با نورپردازی در مراسم‌های مختلف مذهبی و رویدادهای مهمی مثل تولد‌ها و مجالس عروسی، زیبایی دو چندانی رو به مراسم خواهد داد.
برای شناخت بیشتر در این مورد و فعالیت‌های مرتبط ما در این زمینه، می‌توانید به صفحات زیر مراجعه نمایید: